Aclariment de la Direcció General d’Esports sobre els aforaments a activitats a l’aire lliure a Mallorca
Després d’algunes consultes per part dels nostres col·legiats i col·legiades sobre la nova normativa COVID19 a Mallorca, relacionada amb els aforaments de les activitats dirigides a l’aire lliure, volem aclarir un punt que considerem pot ser de gran ajuda a tots aquells i aquelles que poseu en pràctica activitats relacionades, i que us esteu esforçant molt per complir la normativa ajudant en la lliuta contra la pandèmia.
Hem consultat a la Direcció General d’Esports del Govern i, ens ha respost que a dins de la fase 4 a l’illa de Mallorca, a una activitat física a l’aire lliure, sense contacte, s’han de dur a terme com a màxim amb grups de 6 persones, tal com apareix a les publicacions relacionades, però si es poden complir les mesures de distanciament social, seguretat i higiene, pot haver-hi més d’un grup de 6.
Recordeu que a a l’apartat web, COVID-19: informació reactivació sector esportiu, està actualitzada tota la informació relacionada amb aquest tema.
I si teniu qualsevol consulta o qüstió relacionada, no dubteu en escriure un correu electrònic a gerencia@colefillesbalears.com
Gràcies pels vostres esforços durant aquest temps de pandèmia. #EsteVirusloParamosUnidos