Reunió IBASSAL de la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball

El passat 21 de juliol es va dur a terme la primera reunió amb la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball.

Rubén Castro, director de #IBASSAL, Carmina Vera Gaspar, presidenta del COLEF, i Elena Perez Collada, gerent han tractat temes d’importància com:

  • Problemàtica de l’IVA.
  • L’atur en el sector esportiu.
  • La importància de l’Activitat Física i la repercussió de la mateixa en totes les edats de població. Reconeixement de la nostra professió. Posterior estalvi en Sanitat.

L’ Ibassal, Institut Balear de seguretat i salut laboral posa a disposició pública un correu electrònic on es poden realitzar consultes sobre necessitats específiques o assessorament: consultes@ibassal.caib.es

S’obre una nova línia més de treball per a col·laborar junts l’objectiu dels quals és fer les coses amb responsabilitat i vetllar per la seguretat dels nostres col·legiats/des i les persones que treballen amb ells.