Jornada d’Esport per a tothom organitzada per la Direcció Insular d’Esports

Fomentar la pràctica esportiva en l’àmbit familiar, oferint un ampli ventall de opcions per a totes les edats, és el que pretén el programa “Esport per a tothom”, que promou la Direcció Insular d’Esports, amb una cada vegada major acceptació.

És per això que es posa al abast de les famílies una nova proposta perquè puguin passar un cap de setmana diferent, practicant esport i altres activitats saludables de caire lúdic.

Grans i menuts van conviure durant el cap de setmana passat a l’hotel Iberostar Cala Barca de Portopetro, on es van combinar activitats a l’interior i a l’exterior, supervisades per tècnics i monitors ben preparats de l’empresa Esports 85.

En aquesta edició el COLEF Illes Balears va ser present amb la representació de la seva presidenta (Antònia Bosch) i amb la del seu tècnic (Raúl Benito).

Una vegada més les Jornades Esportives Familiars organitzades per la Direcció Insular d’Esport dins els programa Esports per a Tothom han tingut un èxit total, totes les activitats organitzades va estar plenes de participants amb ganes de passar-ho bé i de viure una experiència divertida i entretinguda durant tot el cap de setmana.

Un exemple de l’èxit es que les places per aquest esdeveniment esportiu es van exhaurir 3 hores després d’obrir el termini d’inscripcions.

 

shot0050a        foto