Milers d’estudiants i professionals continuen atrapats en una situació injusta: — Competències difuses — Manca de seguretat professional — Desigualtats entre comunitats — Confusió entre ciutadania, entitats i administracions
Tot perquè el Govern d’Espanya encara no ha desplegat la Llei 39/2022 de l’Esport. Tot perquè continua sense regular qui pot fer què dins un sector essencial per a la salut pública. Tot perquè la professió continua sense el reconeixement que mereix.
A les Illes Balears ja hem avançat amb la Llei 7/2023, però no podem acceptar més dilacions: – És hora que l’Estat compleixi. – És hora d’ordenar un sector clau per a la salut. – És hora de posar fi a la precarització i a la indefinició professional.
Des del COLEF IB exigim al Ministeri i al CSD: – Desplegament immediat i complet del marc estatal. – Reconèixer, d’una vegada, les professions de l’esport. – Respecte per la universitat, la professió i la ciutadania.
– Ens sumam a la mobilització. – Ens sumam a la lluita per un futur professional digne i segur. – No aturarem fins que la regulació sigui una realitat.