-
12 Ago
Millor expedient curs 2022-2023 del Grau CAFE del CESAG
Us presentem a Margalida Maria Vallbona Garcia, millor expedient acadèmic del curs 2022-2023 del Grau CAFE del CESAG.
Igual que anys anteriors, tenim una col·laboració amb el CESAG per reconèixer i premiar amb un any de col·legiació gratuita els alumnes amb millor expedient acadèmi.
Nous/ves graduats/des, us animem a col·legiar-vos i formar part del nostre COLEF IB per conèixer de primera mà el treball constant de defensa i lluita de la nostra professio i rebre un ventall de serveis que de ben segur aprofitareu (assegurança de RC, formacions, ajudes a formacions, foment de l’empleabilitat, normativa actualitzada,…). Podeu emplenar aquest formulari.
Avisos de Cookies
Ei, sàpigues que en aquest lloc web utilitzem galetes! En pots veure tots els detalls a la nostra política de galetes i a la nostra nova política de privacitat..AcceptReject Read MorePrivacy & Cookies Policy