Reunió telemàtica Aj. Ferreries

Reunió amb  la batlessa, la Sra. Joana Febrer, la regidora de l’àrea d’Esports, la Sra. Enriqueta Camps, de l’Ajuntament de Ferreries.

L’assumpte a tractat ha estat en relació al proces de contractació d’un/a coordinador/a d’Esports. Després de les al.legacions presentades en la redacció de les bases, i tot i que dins l’actual marc legal ja son correctes, hem volgut exposar  les avantatges que per l’Ajuntament de Ferreries seria tenir en plantilla un titulat universitari en CAFE pel bé de la seva ciutadania, el compliment normatiu futur de totes les administracions locals amb més de 3000 habitants, atesa l’evolució i la importància que l’esport té en la nostra societat i la millora dels serveis a oferir a la població de Ferreries.

Han rebut i coincideixen amb tot l’argumentat, hem exposat possibles solucions i esperem que en un futur pròxim, on el marc normatiu canvii, sigui una realitat.

Ens hem posat al seu abast i seguirem en contacte amb futures accions. Gràcies per aquesta reunió a l’Ajuntament de Ferreries