Convocatòria curs CEP per professorat: Com introduir i treballar la percussió corporal i activitats expressives a l’aula

Igual que a l’edició anterior, la nostra col·legiada, Sílvia Garcías de Ves (col· 10.513) serà la responsable de realitzar el curs ‘Com introduir i treballar la percussió corporal i activitats expressives a l’aula’, organitzat per la direcció insular d’Esports del Consell de Mallorca amb la col·laboració de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears i pel Col·legi Oficial de Llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (COLEF IB).

En aquest cas, el curs és durà a terme al IES Mossen Alcover. Podeu formalitzar la inscripció a la mateixa web del CEP Manacor.  Adjuntada està la convocatòria.

Els objectius d’aquest curs són:

– Conèixer i acceptar les possibilitats i les limitacions del propi cos, així com les dels companys.

– Reconèixer una postura corporal i expressar sentiments i missatges mitjançant el cos.

– Reforçar moviments de coordinació entre membre lateral dret i membre lateral esquerre (lateralitat); així com membres superiors i inferiors.

– Conèixer conceptes bàsics musicals.

– Utilitzar el cos per a la manifestació rítmica del so.

– Conèixer les diferents possibilitats de la percussió corporal.

– Crear una composició rítmica entre tots els alumnes.

– Valorar i utilitzar el cos com a mitjà d’expressió i comunicació, mitjançant el disseny i la pràctica d’activitats expressives amb i sense una base musical adequada.

– Utilitzar la veu i el cos per expressar idees i sentiments, enriquir les pròpies possibilitats de comunicació i respectar altres formes d’expressió.

– Desenvolupar i aplicar diverses habilitats i tècniques que possibilitin la interpretació i la creació musical, tant individual com en grup.

A diferència de l’any anterior, com a denominador comú hi haurà una intervenció d’inclusió obligatòria a totes les propostes que es posaran en pràctica.

La durada d’aquest curs serà de 20 hores repartides en diferents sessions teòriques i pràctiques. Es dies 8, 10, 15 i 17 de novembre de 16.30h a 20.30h, mentre que el 22 i 29 de novembre serà de 18h a 20h.

Més informació

 

cepmanacor