Ampliació de la pòlissa d’assegurança de RC professional

polizacg

Vos informam de la següent modificació que s’ha realitzat a la pòlissa de l’assegurança de RC:

  1. S’inclou la cobertura de RC patronal per als col·legiats/des, amb un sublímit de 150.000 €.
  1. Es menciona en l’objecte de l’assegurança i queden incloses, les societats de les que els col·legiats/des siguin socis pels projectes, treballs, activitats que signin o siguin de la seva responsabilitat.

Vos informam que no s’envia pòlissa completa, a l’espera d’unes modificacions que ha suggerit el nostre assessor jurídic. En qualsevol cas, cal dir que aquesta ampliació de cobertures no suposa cost algun.

Per altra banda, és compromís del COLEF Illes Balears, enviar al Consejo COLEF a dia 29 de gener, un llistat amb els col·legiats i les col·legiades que desitgin acollir-se a la responsabilitat civil societària, la qual suposa un substancial estalvi econòmic a les seves empreses.

Per aquest motiu, si hi estau interessats/des, vos pregam que ens envieu les següents dades abans del 29 de gener de 2016:

COL·LEGIAT/DA
Nom i cognoms:
DNI:
SOCIETAT
Nom:
NIF: